close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

נגרות יהודית בהתאמה אישית

מערכת שורשכח אייר, תשעט02/06/2019

אם אתם משתייכים למגזר הדתי או מחפשים לרהט את הבית בפריטי נגרות יהודית, תוכלו לפנות לנגרייה שתדע לפתח, לעצב ולייצר עבורכם רהיטים בהתאמה אישית. מה היא נגרות יהודית? אילו סגנונות נפוצים בתחום, למי פונים ומה בודקים לפני שסוגרים?

תגיות:
צילום: unsplash
פריטים בסגנון יהודי
בין פריטי העיצוב הנפוצים בבית היהודי ניתן למצוא מיטה יהודית. זוהי מיטה המתפרקת לשתי מיטות בהזזה מהירה או באמצעות מנגנון מובנה פשוט לתפעול. בין אם מדובר בקליפסים או כל מחבר אחר שמאפשר הצמדה והפרדה חוזרת של המיטות לפי התקופה בחודש.

היום אפשר למצוא מיטות יהודיות במגוון גדלים וסגנונות במידות המותאמות לחדר ולצרכים האישיים של בני הזוג.

ניתן לבחור קונסטרוקציה מעץ איכותי בעל עמידות גבוהה כאשר לעץ יש תרומה אסתטית רבה לחלל, הוא חומר טבעי ונושם, בריא לשימוש המשרה אווירה רגועה במרחב. היתרונות
צילום: unsplash
הנוספים של העץ הוא העמידות הגבוהה והעובדה שהוא משתבח עם השנים. ניתן לעצב את המיטות עם גב מיטה או ללא, להוסיף אלמנטים משדרגים דוגמת גב מיטה קפיטונאז' או כל ריפוד אחר בטוויסט מיוחד, לבחור מיטות הנושקות לרצפה או עומדות על רגליים בהתאמה לקו הסגנוני המוביל של הבית – ריהוט כפרי, ריהוט בסגנון אורבני, ריהוט מודרני וכדומה.

פריט פופולארי נוסף היא ספריית הקודש הדקורטיבית המגיעה אף היא בגודל המבוקש. ספרייה זו נועדה לאחסן את ספרי הקודש בבית ולרוב יש לה מקום בולט בחלל והיא בעל נוכחות מאסיבית. אפשר לעצב ספריות עם מידוף בגבהים שונים, ספריות קודש מודולאריות, כוורות מעוצבות, ספריות עם דלתות שקופות או סגורות, קרניז שמוסיף נופך יוקרתי לספרייה. סקלת הגוונים אף היא רחבה וההיצע מסחרר מגוון בהיר של עץ ועד גוונים כהים יותר, שילובי ויטרינה השומרת על ניקיון הספרים לאורך זמן. הבחירה בידיות שיעטרו את הספרייה אף היא נתונה לשיקול המזמין מידיות בולטות מעוטרות ועד ידיות סמויות וכן גודל ומספר הדלתות התחתונות בארון והאם זו תהיה ספריית קודש רצפתית או כזאת העומדת על רגליים המעניקות מעין במה לספרייה.

הבחירה בעץ משפיעה הן על החזות של הספרייה והן על העמידות והתחזוקה כאשר המטרה היא לבחור מלכתחילה לפריטי נגרות יהודית עצים איכותיים במיוחד.

הדרך לנגרות יהודית עוברת בנגרייה איכותית
חשוב מאוד לפנות מראש לנגרייה מנוסה ומקצועית מובילה בתחומה, שמכירה את המפרט הטכני של נגרות יהודית ותדע לאפיין בתהליך חשיבה משותף אתכם את הפריטים המבוקשים מהחומרים המשובחים ביותר – בעיצובים מרשימים. זה כולל בחירת החומר, שרטוט הרהיט על פי מידות מבוקשות, דגש על הפרטים הקטנים ביותר כמו מחברים ועיטורים ותבליטים בעץ, בחירת גוון כך שיתאים לחלל וישתלב אתו בהרמוניה מופלאה. תוכלו לראות עבודות קודמות של הנגריה המבוקשת ולהתרשם מאיכות העבודה וכן לשוחח עם לקוחות ממליצים על מנת להבין יותר על תהליך העבודה והתוצאות הרצויות.

לקריאה נוספת על רהיטים בהתאמה אישית הכנסו לבלוג של נגריית רותם
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה